Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

john lennon


O John Lennon san xtes gennithike..(na einai kala to google pou mou to thimise..:)
Stis 9 Oktobriou tou 1940 kai efuge apo konta mas stis 8 Dekembriou tou 1980.
Tromeros mousikos, mia mousiki idiofiia.. Latreuw tous Beatles.

Poio tragoudi na protopostareis tou John Lennon..

To klassiko, theiko Imagine..

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ αγαπημένος!!!!

Καλησπέρα και από μένα!!!

treno fantasma είπε...

@ Roadartist: Se euxaristw para polu roadartist gia to perasma kai auto to sxolio sou! John Lennon for ever..

ξωτικό είπε...

Nα πώ μια καλησπέρα και να σ'ευχαριστήσω κι απο εδώ !!

treno fantasma είπε...

@ ξωτικό : Arkei! Eyxaristw! Kales giortines meres!!