skip to main | skip to sidebar

taxideytis tou kosmou

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Wonderful

Telika pio polu mou aresei na diabazw, para na grafw sto blog..

Xronos den yparxei..giati taxideuw sinexws.. Goustarw omws..

To pio agapimeno mou tragoudi.. Mou exei kollisei sto mualo...


Αναρτήθηκε από treno fantasma στις 2:01 π.μ. 3 σχόλια:
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2014 (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2013 (2)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
  • ►  2011 (3)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ▼  2010 (2)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ▼  Φεβρουαρίου (1)
      • Wonderful
  • ►  2008 (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)

Πληροφορίες

treno fantasma
Προβολή πλήρους προφίλ