
O John Lennon san xtes gennithike..(na einai kala to google pou mou to thimise..:)
Stis 9 Oktobriou tou 1940 kai efuge apo konta mas stis 8 Dekembriou tou 1980.
Tromeros mousikos, mia mousiki idiofiia.. Latreuw tous Beatles.
Poio tragoudi na protopostareis tou John Lennon..
To klassiko, theiko Imagine..
4 σχόλια:
Πολύ αγαπημένος!!!!
Καλησπέρα και από μένα!!!
@ Roadartist: Se euxaristw para polu roadartist gia to perasma kai auto to sxolio sou! John Lennon for ever..
Nα πώ μια καλησπέρα και να σ'ευχαριστήσω κι απο εδώ !!
@ ξωτικό : Arkei! Eyxaristw! Kales giortines meres!!
Δημοσίευση σχολίου