Telika pio polu mou aresei na diabazw, para na grafw sto blog..
Xronos den yparxei..giati taxideuw sinexws.. Goustarw omws..
To pio agapimeno mou tragoudi.. Mou exei kollisei sto mualo...
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
το λατρευω αυτο το τραγουδακιιιιι
καλημερααα
Πανέμορφο τραγούδι.. Και εγώ το λατρεύω! Να είσαι καλά...
@ sykaki : Tragoudaki agapimeno, kalispera :)
@ amelie melon: Kai esy na eisai kala, euxaristw!
Δημοσίευση σχολίου