Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

κυριακη στη πολη..

αλλη μια κυριακη στη πολη..

αλλη μια μερα με τοση ζεστηηηηηηηη....
Τι καναμε την μεγαλουπολη μας..ε..?
Πως εγινε τοσο πολυ αποπνικτικη?
.........................................................

Κυριακή 13 Ιουλίου 2008

Η αρχη του ταξιδειου..

Σας διάβαζα καιρό τώρα..
Αποφάσισα να μπω στη παρεα σας..
Και ενω οι περισσοτεροι εχουν κλεισει τα blogs λογω καλοκαιριου....
..εγω αποφασισα να ανοιξω το δικο μου.. μεσα στο κατακαλοκαιρο :)

Καλη μου αρχη λοιπον..

Στα ταξιδεια του..διαδικτύου..