Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Wonderful

Telika pio polu mou aresei na diabazw, para na grafw sto blog..

Xronos den yparxei..giati taxideuw sinexws.. Goustarw omws..

To pio agapimeno mou tragoudi.. Mou exei kollisei sto mualo...


3 σχόλια:

sykaki είπε...

το λατρευω αυτο το τραγουδακιιιιι
καλημερααα

Amélie Melon είπε...

Πανέμορφο τραγούδι.. Και εγώ το λατρεύω! Να είσαι καλά...

treno fantasma είπε...

@ sykaki : Tragoudaki agapimeno, kalispera :)


@ amelie melon: Kai esy na eisai kala, euxaristw!