Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

κυριακη στη πολη..

αλλη μια κυριακη στη πολη..

αλλη μια μερα με τοση ζεστηηηηηηηη....
Τι καναμε την μεγαλουπολη μας..ε..?
Πως εγινε τοσο πολυ αποπνικτικη?
.........................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: