αλλη μια κυριακη στη πολη..
αλλη μια μερα με τοση ζεστηηηηηηηη....
Τι καναμε την μεγαλουπολη μας..ε..?
Πως εγινε τοσο πολυ αποπνικτικη?
.........................................................
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου