Σας διάβαζα καιρό τώρα..
Αποφάσισα να μπω στη παρεα σας..
Και ενω οι περισσοτεροι εχουν κλεισει τα blogs λογω καλοκαιριου....
..εγω αποφασισα να ανοιξω το δικο μου.. μεσα στο κατακαλοκαιρο :)
Καλη μου αρχη λοιπον..
Στα ταξιδεια του..διαδικτύου..
Κυριακή 13 Ιουλίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
...καλή αρχή...μην ξεχάσεις τις φωτογραφίες από τα ταξίδια...
@ ezakmyworld : ..euxaristw.. :):)
Δημοσίευση σχολίου