Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Emmy Storms performs Vassilis Tsitsanis


Pernaei arage kanenas akomi apo auto to blog?
Gia esena tyxaie diavati, pare Tsitsani me violi...

   

2 σχόλια:

ξωτικό είπε...

βρε βρε σαν το φάντασμα :-))

περί του βίντεο τα είπαμε κι εδώ

http://pomfolyges.blogspot.gr/2013/11/blog-post.html


να μην τα ξαναλέμε ε :-)

υγ.ωωωχ τώρα πρέπει και να αποδείξω οτι δεν είμαι ρομπότ ,ελπίζω να τα καταφέρω

treno fantasma είπε...

Kalos orisate xwtiko sto blog mou!
Nomizw pws apo ekei to eida, kathos trigirnousa se diafora blogs kai to pira. Ti xreiazetai na poume, an akoume? Einai kai auto episis mia apopsi! Xairetismous sta xwtika na dwsete apo to trenofantasma :))